vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 8192
vt_pageimagesizeuniquediffuseonly 8192
vt_pageimagesizeunique 8192
vt_pageimagesizevmtr 8192
vt_restart
vt_maxaniso 4
image_anisotropy 4
vt_pageimagesizeuniquediffuseonly 8192
vt_pageimagesizeunique 8192
vt_pageimagesizevmtr 8192
vt_restart
vt_maxaniso 4
image_anisotropy 4
W przypadku kart graficznych GeForce, w pliku rageconfig.cfg można również dodać kilka opcji konfiguracyjnych:
vt_useCudaTranscode
– wpis ten jest związany z opcją GPU Transcode w menu gry i służy do
optymalizacji transkodowania tekstur. Jeżeli gra rozpozna, iż tekstury
są renderowane za wolno, to zmniejsza szybkość transkodowania (w celu
zapewnienia odpowiedniej płynności animacji), a gdy procesor graficzny
nie jest zbyt obciążony to zwiększa jego szybkość. Dopisane obok wpisu 0
(po spacji) powoduje wyłączenie opcji, natomiast 1 jej aktywowanie.
vt_cudaBudget
– standardowo wpis ten ustawiony jest na 14, ale jeżeli nie widać
spadków płynności animacji, to można pokusić się o zmianę go na 16,6. Poskutkuje to znacznym poprawieniem jakości wyświetlanego obrazu, ale niestety także spadkiem liczby klatek na sekundę.
vt_maxPPF
– wpis ten zastępuje opcję GPU Transcode w menu gry i odpowiada
wyeliminowanie tak zwanego efektu wąskiego gardła, jakim jest procesor
dla karty graficznej. W przypadku procesorów 2-rdzeniowych zalecane jest
ustawienie tego parametru na 8 lub 16, natomiast w przypadku modeli 4-,
6- lub 8-rdzeniowych na 32, 64 lub nawet 128.
AKTUALIZACJA
Gotowe profile ustawień dla gry RAGE:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz